1. Καταλληλότητα για Επιστροφές: Προσφέρουμε επιστροφές για επιλέξιμα προϊόντα που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Για να είστε επιλέξιμοι για επιστροφή, πρέπει να πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
    1. Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο και άθικτο.
    2. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί εντός καθορισμένου χρονικού πλαισίου από την ημερομηνία αγοράς (π.χ. 30 ημέρες).
    3. Ενδέχεται να απαιτείται απόδειξη αγοράς, όπως επιβεβαίωση ή απόδειξη παραγγελίας.
  2. Διαδικασία επιστροφής: Για να ξεκινήσετε μια επιστροφή, οι πελάτες θα πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
    1. Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας ή αποκτήστε πρόσβαση στην καθορισμένη πύλη επιστροφής στον ιστότοπό μας για να ζητήσετε εξουσιοδότηση επιστροφής.
    2. Δώστε τις απαραίτητες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων της παραγγελίας, του λόγου επιστροφής και τυχόν υποστηρικτικών εγγράφων ή εικόνων, εάν υπάρχουν.
    3. Μόλις εγκριθεί το αίτημα επιστροφής, οι πελάτες θα λάβουν περαιτέρω οδηγίες για τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης επιστροφής και τυχόν ειδικών απαιτήσεων συσκευασίας.
  3. Αποστολή επιστροφής: Οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για την αποστολή του επιστρεφόμενου προϊόντος πίσω σε εμάς. Συνιστούμε τη χρήση μιας μεθόδου αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης και τη λήψη απόδειξης αποστολής για να διασφαλιστεί η ομαλή διαδικασία επιστροφής. Τα έξοδα αποστολής επιστροφής ενδέχεται να επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός εάν η επιστροφή οφείλεται σε ελάττωμα ή σφάλμα εκ μέρους μας.
  4. Επιθεώρηση και επιστροφή χρημάτων: Μόλις λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, θα το ελέγξουμε για να βεβαιωθούμε ότι πληροί τα κριτήρια επιλεξιμότητας επιστροφής. Εάν το προϊόν κριθεί κατάλληλο, θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την Πολιτική επιστροφής χρημάτων μας. Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να εκδοθεί στην αρχική μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά ή μπορεί να κανονιστεί εναλλακτική μέθοδος.
  5. Χρόνος επιστροφής χρημάτων: Προσπαθούμε να επεξεργαζόμαστε τις επιστροφές χρημάτων έγκαιρα. Ωστόσο, ο χρόνος που χρειάζεται για να εμφανιστεί το επιστρεφόμενο ποσό στον λογαριασμό του πελάτη μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη μέθοδο πληρωμής και το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα του πελάτη. Θα παράσχουμε ένα εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα για τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων.
  6. Μη επιστρεφόμενα είδη: Ορισμένα είδη ενδέχεται να εξαιρεθούν από την πολιτική επιστροφών μας για λόγους υγιεινής, περιορισμούς πνευματικών δικαιωμάτων ή άλλους ισχύοντες κανονισμούς. Αυτά τα είδη θα επισημαίνονται με σαφήνεια στον ιστότοπό μας και οι πελάτες θα πρέπει να ελέγξουν την περιγραφή του προϊόντος και τυχόν συγκεκριμένους περιορισμούς επιστροφής πριν προβούν σε αγορά.
  7. Ανταλλαγές: Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τις προτιμήσεις των πελατών, ενδέχεται να προσφέρουμε ανταλλαγές για επιλέξιμα είδη. Οι ανταλλαγές θα υπόκεινται στα ίδια κριτήρια επιλεξιμότητας και διαδικασίες επιστροφής που περιγράφονται στην πολιτική επιστροφών μας.
  8. Υποστήριξη πελατών: Η ομάδα υποστήριξης πελατών μας είναι διαθέσιμη για να βοηθήσει τους πελάτες με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες σχετικά με τις επιστροφές. Προσπαθούμε να παρέχουμε άμεση και χρήσιμη υποστήριξη για να εξασφαλίσουμε μια θετική εμπειρία πελάτη.